Wednesday, September 15, 2010

Catatan pejalanan sempena Aidilfitri.... part 1

9 September: Aku gerak dari rumah tepat jam 5 petang(lebih kurang loh)untuk memulakan pejalanan ke Sunway City Ipoh.... Pejalanan yang sepatutnye mengambil masa 2 1/2 jam dilewatkan atas sebab berbuka kat stesen minyak kat Behrang... Masa tu memang mengerlilukan dengan waktu berbuka melalui radio... mula-mula dengar azan pukul 7.18 mlm. Tapi salah tempat... Aduh!!!! Sehinggalah pukul 7.30 mlm baru boleh berbuka.... Nasib baik aku x makan time mula2 azan... Kalo x, aku yang batal puasa tau..... Aku tiba ke Sunway City Ipoh pukul 9.30 mlm... Sebelum sampai, aku singgah kat Giant untuk last shopping...


Aku akan bersambung lagi... Chow!!!!

1 comment:

4umyfans said...

- - -Sambungan 4Umyfans version- - -
10 September 2010 = 1 Syawal 1431H
aku baru sampai Sunway City Ipoh sebelum menjengah solat Jumaat...
: )

Popular Posts